Reklamacja i zwrot | GermanOptiker.pl

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z przepisami jako Konsument możesz w ciągu 15 dni odstąpić od umowy zawartej droga elektroniczna i dokonać zwrotu towaru bez ponoszenia żadnych kosztów.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Przed upływem 15 dni od zakupu skontaktuj się z naszymi specjalistami pod numerem +48 534 545 745 lub wysyłając wiadomość mailową za pośrednictwem formularza, odnotujemy chęć rezygnacji.
  2. Zwrotu dokonujesz w zależności od tego jaką formę dostawy wybrałeś:

 

Inpost:

  • Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/germanoptiker,
  • Wypełnij formularz danymi,
  • Odbierz maila z kodem nadania,
  • Umieść paczkę w wybranym paczkomacie Inpost

DHL

  • Użyj etykiety zwrotnej, która jest załączona do przesyłki i zwróć paczkę w jednym z punktów DHL ServicePoint. Listę punktów znajdziesz tutaj.

 

  1. Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy poniesione koszty bezpośrednio na konto z którego nastąpiła płatność.

Zwracany towar nie może nosić znaków używania, które obnizaja jego wartość handlowa. W przypadku opakowania soczewek kontaktowych karton ani blister z soczewkami nie może być uszkodzony.

 

Zgłoszenie reklamacji

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy skontaktuj się z nami, pomożemy i opiszemy możliwe drogi reklamacji oraz rozwiążemy problem.